Doriti sa returnati un produs in termenul legal de 14 zile ? Nu e nicio problema, este normal sa ne razgandim sau sa nu se potriveasca nevoilor dumneavoastra.
Va rugam sa transmiteti solicitarea dumneavoastra catre :
Fara sa ne trimiteti email cu dorinta de a face retur, nu putem procesa cererea dumneavoastra
Trebuie doar sa tineti cont de urmatoarele :
– Aveti timp de retur 14 zile de cand ati primit comanda ( ca persoana fizica ). Acest termen NU se aplica persoanelor juridice .
– Puteti aduce personal produsele la showroom sau le puteti trimite cu orice curier doriti ( achitat de dumneavoastra ) la adresa Intrarea Nisipari 23 , Sector 1, Bucuresti
– ACUM AVETI POSIBILITATEA DE RETUR IN EASYBOX SAMEDAY
Accesati link-ul de mai jos, unde trebuie sa completati datele cerute de catre curier. Va rugam sa va asigurati ca produsul dumneavoastra nu depaseste dimensiunile admise. Costul transportului retur in easybox este de 19 lei pentru accesorii sau produse mici ( maxim 20 x 20 x 20 cm ).
https://return.sameday.ro/edream
Va rugam sa ne trimiteti retur prin easybox doar produsele care se incadreaza in conditiile citite aici ( maxim 14 zile de la achizitie, DOAR pentru persoane fizice ). Daca produsul dumneavoastra nu se incadreaza in aceste conditii , nu vom procesa returul si produsul va ramane la noi , pana veniti sa il ridicati inapoi.
– Daca nu va ajuta niciuna din solutiile de mai sus , atunci putem trimite noi curierul nostru si va ridica de la dumneavoastra produsul, dar va exista o TAXA DE TRANSPORT RETUR in functie de produsul pe care il returnati.
– O sa avem nevoie si de datele bancare pentru a va vira suma inapoi. Chiar daca se returneaza produsul in showroom , nu restituim suma numerar, doar prin banca.
Mai jos puteti citi conditiile in care acceptam produsele retur.
Returnarea banilor se face in maxim 14 ZILE de la primirea produsului retur
Aveti mai jos cateva idei din OUG 34 / 2014 si link catre ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 140 din 19 octombrie 2022
ORD DE URGENTA 140 19/10/2022 – Portal Legislativ (just.ro)
https://anpc.ro/wp-content/uploads/2023/02/Ordonanta-de-urgenta-34-2014-din-Lege-5.html
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Exceptiile
Potrivit prevederilor art.16 din OG 34/2014 nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse:
a. Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului);
b. Produse aduse pe comenzi speciale;
c. Electrocasnice mici sau mari folosite sau cu urme de uzura:
– masini de tocat, aspiratoare, mixere, masini de facut paine, roboti bucatarie, storcator fructe-legume, blendere si tocatoare, expresoare, rasnite, masini de spalat rufe si vase, frigidere, cuptoare incorporabile instalate, plite instalate, hote folosite, aparate de aer conditionat instalate
Pentru produsele returnate folosite se va face diminuarea valorii conform OUG 34/2014, art. 14, alin. 3.
Achizitia ca persoana juridica nu intra in incidenta legii de mai sus. Nu acceptam retur pentru produsele folosite sau testate , daca au fost achizitionate prin firma . Daca produsele au un defect din fabrica, se repara ( daca este posibil ) produsul sau se inlocuieste cu unul nou, dar nu se restituie suma achitata.
Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare
• Costuri suportate de catre cumparator:
o Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului. ( art.14. punctul 2 )
o Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. ( art.14.punctul 3 );
• Costuri suportate de catre vanzator:
o Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului.
o Produs nefunctional in primele 48 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari la receptie.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Conform legii, putem refuza returul daca produsele vin cu defectiuni sau lovituri aparute in urma folosirii , manipularii sau a transportului ( daca alegeti sa trimiteti prin curier propiu )
Conform legii, produsele trebuie sa fie aduse in starea initiala in care au fost predate. Putem refuza returul daca lipsesc componente din pachetul primit.
Coletele sunt pozate cand ajung la noi pana sa fie deschise si dupa ce sunt deschise.
Percepem urmatoarele taxe , in functie de cum se intorc produsele :
– Aparat murdar de cafea sau apa uitata in rezervor sau in tava de scurgere – 70 lei pentru igienizare
– Piese zgariate – de la 50 lei pana la 25% din valoare produsului achizitionat , in functie de piesa si produs
– Accesorii lipsa din pachet – in functie de accesoriu si pret de achizitie – taxa variaza de la 30 lei pana la 25% din valoarea produsului.
Daca ati primit produse bonus cu valoare 0, acestea trebuie returnate fara a fi folosite. Daca nu sunt returnate, percepem pretul lor de lista.