GARANTIE PRODUSE


PRODUSELE CARE AU FOST PROIECTATE SI FABRICATE PENTRU A FI UTILIZATE NUMAI IN SCOPURI CASNICE NU POT FI FOLOSITE PENTRU ACTIVITATI PROFESIONALE , INDUSTRIALE SAU SEMIINDUSTRIALE ,RESTAURANTE, BUFETE, CANTINE, SERVICII CATRE POPULATIE , BIROURI ETC., CU EXCEPTIA ACELOR PRODUSE CARE FAC PARTE DIN CATEGORIILE DE MAI SUS. SE PIEDE DREPTUL DE GARANTIE SI RETUR DACA SE DOVEDESTE CA ACESTE PRODUSE AU FOST FOLOSITE IN ALTE SCOPURI DECAT CELE PENTRU CARE AU FOST FABRICATE. ACEST AMANUNT SE POATE VERIFICA IN SERVICEUL AUTORIZAT DE PRODUCATORII INTERNATIONALI.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate,produse deschise sau modificate de catre client, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

NU se acorda service gratuit sau transport gratuit catre service si nu se inlocuiesc produsele defectate in termenul de garantie in
urmatoarele conditii:

  1. Deteriorari si defectiuni datorita transportului necorespunzator efectuat de cumparator;
  2. Nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de manipulare, utilizare si intretinere precizate in instructiunile
    de folosire;
  3. Interventii efectuate de catre persoane neautorizate in perioada de garantie; ,
  4. In cazul rasnitelor utilizarea deficitara care duce la stricarea motorului si a cutitelor – REGLAREA GRADULUI DE MACINARE SE FACE DOAR CAND RASNITA FUNCTIONEAZA
  5. GARANTIA NU ACOPERA PROBLEMELE CAUZATE IN URMA APARITIEI CALCARULUI
  6. Utilizarea produsului in conditii ambiante (temperatura, umiditate, ventilatie) contrare recomandarilor din
    instructiunile primite de comparator;
  7. Daune provocate din cauza tensiunilor de alimentare necorespunzatoare sau a fenomenelor naturale (cutremur,incendiu, inundatie, trasnet, etc.);
  8. Garantia nu se extinde si asupra accesoriilor, consumabilelor, a subansamblelor casabile ale produsului,elementelor active – elemente care intra in contact cu apa sau cafeaua (ex: cutite rasnita, garnitura grup, carafe de lapte etc ).Solicitarile nefondate se platesc de catre client.

Pentru produsele ce trebuie sa ajunga in service , trenuie sa fim contactati in prealabil la numarul – 0766.424.241.

TOATE PRODUSELE VIN TESTATE DIN FABRICA. PUTETI GASI URME SAU MIROS DE CAFEA IN APARATE. TESTAREA FINALA SE FACE CU CAFEA DIN FABRICA

NOI, DREAM ESPRESSO & MORE SRL NU DESCHIDEM CUTIILE, INDIFERENT DE PRODUS. PUTEM FACE ACEST LUCRU DOAR LA CEREREA DUMNEAVOASTRA.

IN RASNITE SAU APARATE CU RASNITA PUTETI GASI URME DE CAFEA MACINATA – ACEST LUCRU ESTE SEMNALAT SI IN MANUAL DE CATRE PRODUCATOR.

CONDITII DE GARANTIE

Produsele identificate in acest certificat pe baza denumirii comerciale, a codului si a numarului unic de serie S/N, beneficiaza de garantie in termenul specificat pentru fiecare in parte, termenul de garantie calculandu-se de la data facturarii fiecarui produs in parte.

Prevederile continute in prezentul Certificat de Garantie nu afecteaza drepturile Consumatorului conferite de dispozitiile legislative in vigoare si respecta O.G. nr.21/1992 privind protectia consumatorilor si O.G. nr.140/2021 privind anumite aspect referitoare la contractele de vanzare de bunuri.

Durata medie de utilizare a produselor este stabilita in manualul de utilizare.

Asigurarea garantiei se face gratuit la sediul vanzatorului/unitatea de service in zilele lucratoare. Aducerea la starea de conformitate se face in primul rand prin repararea produsului, in termenul de maximum 15 zile calendaristice de la data la care consumatorul a adus la cunostiinta vanzatorului/unitatii de service lipsa de conformitate a produsului, termen care este stabilit de comun acord, în scris,luându-se în considerare natura complexitatea produselor, natura gravitatea efortul necesar pentru finalizarea sau înlocuirii piesei

Daca produsul se afla in perioada de valabilitate a garantiei dreptul de proprietate asupra produsului/pieselor defecte inlocuite acesta/acestea, dupa caz, devin automat proprietatea unitatii de service autorizata.

În cazul în care neconformitatea este remediata prin reparatie, termenul de garantie comerciala se prelungeste cu timpul de nefunctionare a produsului, din momentul la care a fost predat catre service pana predarea efectivaa produsului în stare de utilizare catre consumator.

Atunci cind produsul defect nu poate fi adus la conformitate in perioada de garantie legala, Consumatorul are dreptul la inlocuirea sau restituirea contravalorii produsului respectiv, din partea Vanzatorului. Daca cuparatorul accepta sa i se aduca piesa , acest timp se poate prelungi cu acordul ambelor parti. In cazul in care neconformitatea este remediata prin inlocuirea produselor neconforme, termenul ramas de garantie comerciala incepe sa curga de la data inlocuirii cu un produs nou.

  • Garantia se acorda pentru aparatele de cafea si rasnite nu include operatiuni de curatare (exemplu: decalcifiere, revizie grup curatare aparat , curatare camera cutite rasnita etc), intretinere sau asistenta tehnica, cu exceptia situatiilor in care este precizat altfel intr-un contract separat. Produsele au in componenta subansamble electronice si mecanice delicate, care necesita respectarea cu strictete a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, exploatare, intretinere si reparatie prevazute in manualul de utilizare.
  • Nu constituie obiectul garantiei subansamblele sau materialele consumabile (garnituri, cutite rasnita), filtre, precum si accesorii incluse in setul de livrare al produselor (vase de plastic sau sticla – carafa lapte, perii etc).
  • Vanzatorul cat si unitatea de service nu vor fi raspunzatori, pentru pierderea informatiilor sau datelor, precum si pentru orice prejudicii suferite de consumator in urma acestor pierderi, obligatia vanzatorului / unitatii service fiind numai de a repara sau inlocui produsul defect.
  • Vanzatorul/unitatea service nu sunt raspunzatori de deblocarea echipamentelor care au fost protejate prin parole de catre consumator.
  • Daca produsul se instraineaza fara acordul nostru, cumparatorul isi pierde garantia. (Orice instrainare a oricarui produs trebuie anuntata catre vanzator in scris si acceptata de vanzator in scris).
  • In cazul oricarei manipulari fara acordul service in scris

(defectiuni aparute in urma deschiderii carcasei aparatelor, schimbari ale pieselor sau orice alte modificari facute de cumparator) garantia se anuleaza.

OBLIGATIILE CONSUMATORULUI

Sa pastreze / prezinte factura/bonul fiscal, si toate accesoriile cu care s-a achizitionat si livrat produsul pentru a beneficia de conditiile mentionate in certificatul de garantie.

Sa alimenteze produsul numai de la o retea electrica cu impamantare si in limitele de toleranta prevazute de producator.

Sa foloseasca numai elemente de cablaj originale ale echipamentelor.

Sa respecte instructiunile de utilizare ale echipamentelor, conform indicatiilor tehnice date de manualul de utilizare al producatorului/vanzatorului, respectiv de executantul operatiilor de service.

Sa pastreze integritatea sigiliilor producatorului/vanzatorului, respectiv ale executantului operatiilor de service;

SA NU SCHIMBE PIESE SAU SA DESFACA APARATELE FARA ACORDUL SERVICEULUI.

GARANTIA PRODUSULUI NU ACOPERA URMATOARELE SITUATII

Deteriorari termice, mecanice si plastice ale produsului datorate accidentelor, intemperiilor, neglijentei in utilizare sau a altor factori, independent de producator;

Utilizarea si pastrarea produsului in conditii neadecvate (ex: tensiune de alimentare necorespunzatoare, impamantare inexistenta sau gresita, actiuni ale substantelor chimice, depunere calcar, depunere ulei cafea, noxe, fum, praf, umiditate, rozatoare, gandaci sau alte vietuitoare, etc);

Utilizarea de acumulatori, surse de alimentare sau accesorii, altele decat cele recomandate de producator;

Produse fara etichete sau sigilii de garantie intacte sau cu defecte cauzate de manipulare sau stocare defectuoase, cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele: crapaturi, sparturi, elemente torsionate, desprinse sau lipsa, urme de arsuri, contact cu lichide, inclusiv pastrarea in conditii de umiditate, etc; defecte cauzate de interventii neautorizate asupra softului sau alte asemenea actiuni, in afara celor oferite de producator, menite sa deblocheze, modifice sau sa inlocuiasca softul original asigurat de producator. ACESTE OPERATIUNI, ATRAG SI ANULAREA GARANTIEI!

Reparatiile efectuate pentru remedierea defectelor aparute ca urmare a motivelor de excludere de mai sus, vor fi supuse unor costuri suplimentare constand din: piese de schimb, manopera si transport agreate in prealabil cu Consumatorul. Orice problema de service aparuta va rugam sa o transmiteti prin email la adresa : info@edream.ro .

Nu trimiteti produsul fara a ne anunta . Produsele trebuie sa vina insotite de factura , certificat de garantie . Va rugam sa ne transmiteti prin email ce simtome sau probleme sunt la aparat , impreuna cu datele dumneavoastra de contact.

ALTE INFORMATII IMPORTANTE

  • Conditiile de transport in functie de greutate si categoria, le puteti vedea pe edream.ro. In cazul in care problema aparatului tine de garantie, Dream Espresso & More S.R.L. va suporta transportul conform legii. In caz contrar, daca problema pentru care a ajuns la noi produsul NU TINE DE GARANTIE (vedeti pe pagina 1 exemple de situatii), clientul va fi anuntat si va suporta transportul dus-intors.

Recomandam ca produsul sa fie insotit de ambalajul original pentru a se asigura integritatea produsului pe durata transportului.

Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei.

Garantia furnizata nu afecteaza drepturile consumatorului prevazute  prin  legislatia  aplicabila  in  vigoare  privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.

GARANTIA SE OFERA ASTFEL:

  1. Pentru Rasnitele Eureka :
    1. 24 luni persoana fizica
    1. 12 luni persoana juridica
  2. Pentru produsele electronice Varia :
    1. 12 luni persoana fizica
    1. 12 luni persoana juridica
  3. Pentru espressoare Staresso si Hugh :
    1. 12 luni persoana fizica
    1. 6 luni persoana juridica

Pentru alte produse electronice (cantar, kettle, etc) garantia este de 6 luni.

Mentionam sa cititi cu atentie pagina 1, in cazul espressoarelor Staresso si Hugh, garnituri sau efectele aparute in urma manipularii defectuoase (lovituri, rupturi etc), nu sunt acoperite de garantie.

UNITATE DE SERVICE AUTORIZATA: DREAM ESPRESSO & MORE SRL

Email : info@edream.ro

ADRESA: INTRAREA NISIPARI 23, SECTOR 1,BUCURESTI

TELEFON SERVICE : 0766.424.241

PROGRAM CU PUBLICUL : Luni – Vineri : 9:00– 16:30

0
    0
    Coșul tău
    Coșul tău e gol.Înapoi la magazin